تعداد بازدید: 1755

توصیه به دیگران 1

شنبه 9 شهريور 1387-0:0

کردان: با آمدن دولت نهم فضا براي "بچه حزب‌اللهي‌هاي دبش و حلال‌خورها " باز شد

وزير کشور گفت:در ديداري كه با يكي از مسوولان هلندي داشتم وي به من گفت حرف‌هاي رييس‌جمهور شما حرف كل مردم اروپاست و ما به ايشان عشق مي‌ورزيم.


وزير كشور در قزوين گفت: كشور به يك كارگاه سازندگي بزرگ تبديل شده؛ اما تا زمان پايان كار و بهره‌برداري از اين فعاليت‌ها بايد شرايط سخت اين كارگاه را تحمل كنيم.

كردان با بيان اين كه دولت نهم رهيافت‌ها و جهت‌گيري‌هاي خاص خود را داشته است، افزود: فضاها و برنامه‌هايي بود كه با دولت نهم در كشور خلق شد.

وي افزود: مردم ايران براي حفظ اين باور آماده هستند تمام هزينه‌هاي لازم را بپردازند.

 كردان اضافه كرد: گاه شبهه‌اي در اذهان عمومي ايجاد مي‌كنند و مي‌گويند نتايج اين رفراندوم مربوط به 30 سال پيش است و نسلي جابه‌جا شده و امروز بايد ميزان وفاداري مردم به انقلاب مجددا سنجيده شود.

 وي ادامه داد: پاسخ به اين شبهه اين است كه ملت ايران طي 30 سال گذشته تقريبا هر سال يك انتخابات داشته و ميانگين مشاركت مردم در اين انتخابات‌ها 65 درصد بوده است؛ به عبارتي ميزان مشاركت در دوره‌هايي 90 و 75 درصد هم بوده است؛ يعني 29 بار مردم ايران بر قانون اساسي مصوب و مدون سال 58 صحه گذاشتند و امروز هم هم‌چنان با همان نگاه به منشور يا ميثاق ملي در سال 58 اعتقاد دارند.

 وزير كشور در ادامه با بيان اين كه با آمدن دولت نهم جهت‌گيري‌ها و فضاي حاكم براي تقويت انقلاب و اسلام شكل گرفت گفت: عطري كه در سراسر كشور به وزيدن درآمد، دفاع از حريم انقلاب است و طبيعي است كه حمايت از سيره و شريعت و سنت مبناي چنين حكومتي است و عملكرد مردم نيز نشان داده متقاضي حاكميت قرآن و سيره و سنت پيامبر(ص) هستند.

 وي افزود: اين فضا در دولت نهم با تمام توان با توجه به دلبستگي‌هاي رييس‌جمهور و هيات وزيران پي‌گيري مي‌شود و آنها قصد و تعهد خود مي‌دانند اين بار مسووليت سنگين را بپذيرند و خدمت‌رساني در اين راه را كوچك‌ترين جزء وظايف اصلي خود مي دانند تا به اين ترتيب هر كسي كه وارد يا خارج از اين كشور مي‌شود متوجه فضاي اسلامي ايران شود.

 وزير كشور خاطرنشان كرد: دولت نهم به جاي تعريف‌پردازي‌هاي بي‌مورد كه در گذشته بعضا وجود داشت به عمل‌گرايي پرداخت و استنباطش اين است كه قانون اساسي در فصل قوه مجريه وظيفه دولتمردان را مشخص كرده و كار تئوري‌پردازي به عهده علما و فضلا و دانشگاهيان است؛ آن چه مردم از دولت مي‌خواهند خدمت درست ، پاكدستي و رفع حوايج آن‌هاست.

 وي در تشريح يكي ديگر از ويژگي‌هاي دولت نهم گفت: دفاع از استقلال ، شرف و اراده ايرانيان، جزء وظايف اصلي دولت نهم است و همه همت خود را بر اين پايه گذاشته است كه يك ايراني سرش را بالا بگيرد و به ايراني‌بودن خود افتخار كند كه در حال حاضر با توجه به فشارهاي خارجي به ويژه از سوي آمريكا و صهيونيسم جهاني و فشارهاي گاه آگاهانه داخلي كه يك روز بر طبل استقلال مي‌كوبند و روز ديگر دولت را به لحاظ پاكدامني كه دارد، به تندروي متهم و سرزنش مي‌كنند، دولت شرايط سختي را مي‌گذراند، اما با توجه به سوگندي كه خورده همه همت و تلاشش را براي حفظ استقلال و اراده ملت ايران به كار مي‌گيرد.

كردان تصريح كرد: همه تلاش دولت حفظ اراده ملت ايران است؛ چرا كه اين اراده مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است و آن‌ها مي‌خواهند اين اراده را بشكنند، اما دولت تلاش مي‌كند اراده را حفظ كند. وي هم‌چنين ارتباط واقعي با مردم را از ويژگي‌هاي ديگر دولت نهم برشمرد و گفت: دولت اثبات كرده از جنس مردم است و در اين زمينه با روش‌ها و مدل‌هاي گوناگون نيازها و خواسته‌هاي مردم را از جان و دل عملياتي مي‌كند؛ در حالي كه در برخي مقاطع، نياز مردم چيز ديگر، ولي اولويت‌هاي اجرا شده موارد ديگري بود.

 وزير كشور تبديل كشور را به يك كارگاه بزرگ سازندگي يكي ديگر از ويژگي‌هاي مثبت دولت نهم برشمرد و گفت: در حال حاضر بيش از صد هزار پروژه در حال انجام در كشور وجود دارد و شما قطعا در استان قزوين شاهد بخشي از اين اقدامات هستيد.

 وي افزود: هر كارگاهي در مرحله سازندگي آزاردهنده است، گل و لاي دارد و در دوره آن قيمت كارگر گران مي‌شود و مصالح كم، مهندسان مشاور و كارفرما نيز ممكن است با هم بگو و مگو داشته باشند، اما روز زيبايي هم براي افتتاح پروژه‌ها فرا مي‌رسد كه ما منتظر آن روز هستيم؛ چرا كه با اتمام اين پروژه‌ها اشتغال ، رفاه و خدمت اجتماعي به مردم داده مي‌شود.

 كردان گفت: با وجود فشارهاي گوناگون و يا بي‌تدبيري‌هايي كه برخي مواقع از سوي دوستان رخ مي‌دهد دولت نهم خود را ملزم به پايبندي به قانون اساسي مي‌داند؛ چرا كه پايبندي به قانون يعني مديريت مطلوب كشور.

وي هم‌چنين ارزش‌مندشدن "بچه حزب‌اللهي‌ها" را جزو ويژگي‌هاي بسيار مثبت و ارزنده دولت نهم برشمرد و گفت: حتما يادتان است كه چه نوع رفتاري در گذشته با نيروهاي حزب‌اللهي داشتند، اما با آمدن دولت نهم فضا براي "بچه‌هاي متشرع ، متدين و حزب‌اللهي‌هاي دبش و حلال‌خورها " باز شد و حرام‌خورها احساس خطر كردند؛ چرا كه دولت گسترش عدالت و مبارزه با فساد را در دستور كار قرار داد و در چنين شرايطي متدينان شاد شدند و آدم‌هاي حرام‌خور و آنهايي كه پاكدامن نيستند قطعا دچار مشكل مي‌شوند.

 وي در ادامه به ويژگي‌هاي استكبارستيزانه دولت نهم اشاره كرد و برخي تجربيات خود در مدت مواجهه مردم ديگر كشورها با ويژگي‌هاي دولت نهم را مثال زد و گفت: زماني كه به قاهره رفته بوديم نوعي خرماي درجه يك را با نام خرماي احمدي‌نژاد (به خاطر علاقه به رييس‌جمهور ما) عرضه كرده بودند.

 وي به تجربه ديگري از سفر خود به هلند اشاره كرد و گفت: در ديداري كه با يكي از مسوولان هلندي داشتم وي خطاب به من گفت حرف‌هاي رييس‌جمهور شما حرف كل مردم اروپاست و ما به ايشان عشق مي‌ورزيم و مي‌دانيم آمريكا ما را نوكر خود هم نمي‌داند، اما قدرت اظهارنظر نداريم كه من در جواب وي به شوخي گفتم اشكالي ندارد، دعواها را ما مي‌كنيم، نانش را شما مي‌خوريد. كردان تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران انقلاب را صادر نكرد، اما فكر انقلاب با دولت نهم در همه دنيا پا گرفت.

 وزير كشور در پايان ايجاد نشاط ملي را جزء برنامه‌هاي اصلي دولت نهم عنوان كرد و گفت: اين نشاط ملي از نوع شادي‌هاي متداول نيست؛ بلكه روندي متعادل است و يك پروسه بسيار كارشناسي شده كه در قالب آن نيازهاي مردم براي آرامش روحي و رواني برآورده مي‌شود.(isna)


  • سه شنبه 12 شهريور 1387-0:0


    حضرت آقا لطف كن از ما بچه حزب اللهي ها و حلال خور ها مايه نگذار....ما حزب اللهي هاي حلال خور هميشه در حاشيه و منزوي بوده ايم و چشم به لطف و عنايت خدا داشته ايم و بس . لطفا ...را با آبروي ما پاك نكن

    • دوشنبه 11 شهريور 1387-0:0

      از کی تا حالا وکیل انگلیسی آقای کردان حزب اللهی شده ؟؟؟!!!!منظورتان همان کفن پوشان و یا انصار حزب ا... است که می خواهند بر علیه انگلیس راهپیمایی کندد ؟؟؟!!


      ©2013 APG.ir